Geen objecten gevonden

Aanvraag medehuurder

Gegevens huurder
Gegevens inwoner
Documenten uploaden

Wij nemen uw aanvraag in behandeling nadat we van u een Basis Registratie Personen (BRP) van de gemeente hebben ontvangen. Dit document hebben wij nodig van de huidige huurder en de inwoner. Een aanvraag zonder documenten nemen wij niet behandeling.

Huidige huurder: Basis Registratie Personen (BRP) met hierop vermeld:
- het huidige adres
- de adreshistorie
- het aantal inwoners op het adres
- de burgerlijke staat

Inwoner: Basis Registratie Personen (BRP) met hierop vermeld:
- het huidige adres
- de adreshistorie
- de burgerlijke staat

Om een duurzame gemeenschappelijke huishouding aan te tonen, vragen wij u bewijsstukken aan te leveren, denk bijvoorbeeld aan:
- kopie gezamenlijke rekening en/of;
- kopie gezamenlijke verzekeringen en/of;
- kopie samenlevingscontract van minimaal de afgelopen twee jaar.

U kunt deze documenten hier uploaden:

Deel deze pagina