Om contact te verminderen en verspreiding van het virus zoveel mogelijk te voorkomen, zijn al onze klantpunten t/m 6 april gesloten. Voor dringende zaken kunt u telefonisch een afspraak inplannen via 085- 20 20 777.
Gedurende deze periode (t/m 28 april) passen we ook onze dienstregeling aan:
- Reparatieverzoeken worden alleen uitgevoerd als deze dringend zijn. Of een reparatieverzoek dringend is of niet wordt door Thuisvester en/of de uitvoerende aannemer bepaald.
- Planmatig onderhoud en werkzaamheden voor verduurzaming gaan alleen door als hierbij de richtlijnen van het RIVM goed nageleefd kunnen worden.
- Huuropzegging: inspecties door de opzichter worden niet gedaan terwijl de woning bewoond is. Afspraken over hoe de huuropzegging afgerond wordt, worden telefonisch met de opzichter gemaakt.
Ook de eerdere maatregelen die Thuisvester heeft getroffen blijven van kracht:
- Medewerkers schudden geen handen en houden afstand van gesprekspartners.
- We zoeken voorafgaand aan een afspraak contact om na te gaan of u klachten heeft. Als we niet met u in contact kunnen komen gaat de afspraak niet door.
- Medewerkers met lichte klachten werken thuis. Afspraken met deze medewerkers gaan dus niet door. Waar mogelijk, is er telefonisch contact.
<iframe allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen="" frameborder="0" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/iTowU2s08BU" width="560"></iframe>