Nieuwsbericht

Welkom Nieuwsoverzicht Reparatieverzoeken weer uitgevoerd

Reparatieverzoeken weer uitgevoerd

Leestijd: 1 min

Vanwege het uitbreken van de coronacrisis beperkte Thuisvester haar dienstverlening. Sinds 17 maart voerden we alleen spoedreparaties uit. Andere reparatieverzoeken bleven liggen. Nu de situatie gekalmeerd en overzichtelijker is, pakken we de reparatieverzoeken weer volledig op.

U kunt reparatieverzoeken dus gewoon weer indienen via de website of via telefoon. Omdat reparaties een tijdje niet uitgevoerd zijn kan het langer duren voor u een afspraak kunt inplannen, dan u van ons gewend bent. Excuses voor het ongemak.

Voorwaarden
Om het werk veilig te kunnen doen, gelden een aantal voorwaarden bij werk door aannemers en door onze eigen dienst. 
•    Bewoner moet toestemming geven om de woning binnen te komen.
•    Bewoner mag geen klachten hebben.
•    Bewoner gaat bij voorkeur naar een andere ruimte, als het niet mogelijk is om naar een andere ruimte te gaan, wordt er minimaal 1,5 meter afstand gehouden.
•    De hygiënerichtlijnen van het RIVM worden nageleefd.

Als aan (één van de) bovenstaande voorwaarden niet wordt voldaan, wordt het werk niet uitgevoerd. Alleen zo kunnen we onze dienstverlening uitbreiden binnen de richtlijnen en blijft het veilig voor u, de aannemers en onze onderhoudsdienst.