In contact met onze nieuwe en trouwe huurders

Publicatiedatum: 25-03-2021

Thuisvester wil meer contact hebben met haar bewoners. Bewoners geven daarnaast aan dat Thuisvester wel wat zichtbaarder mag zijn in de wijken. Hiervoor hebben we verschillende acties ondernomen. We gaan de nieuwe huurders na een aantal weken bezoeken om te vragen of alles naar wens is. Daarnaast gaan we de huurders die al heel lang bij ons huren extra in het zonnetje zetten.

Extra contactmoment met de nieuwe huurder
De opzichter overhandigt bij de sleuteluitreiking een welkomstcadeau en legt allerlei zaken uit over de woning die ze gaan bewonen. De buurt/huismeester is de persoon in de wijk die ze kunnen aanspreken als er iets is of als ze vragen hebben. Om dit onder de aandacht te brengen bij de nieuwe bewoners gaan ze vanaf 1 april bij hen langs. Dit kan enkele weken na sleuteluitreiking zijn. Zij vragen of alles naar wens is en hoe de woning en buurt bevalt. Ze laten een welkomstkaart met contactgegevens en foto en een verrassing achter.

Trouwe huurders in het zonnetje
Deze week zetten we de huurders die 60 jaar en langer bij Thuisvester huren in het zonnetje. We gingen met een bos bloemen en een mooie cadeaumand bij hen langs. Dat stelde ze allemaal zeer op prijs. Vanzelfsprekend hebben we eerst telefonisch contact met hen opgenomen om te vragen of we langs mochten komen in verband met Corona.

De eerste huurder die we bezochten, was mevrouw Koevoets, Dahliastraat 39 St. Willebrord. 66 jaar huurder bij Thuisvester. Ze vond het echt heel leuk. Haar dochter en achterkleindochter waren ook aanwezig. 

 

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden