Als uw e-mailadres bij ons bekend is, ontvangt u woensdag 30 oktober een zogenaamde validatiemail. Via deze mail geeft u uw voorkeur aan en kunt u eventueel uw e-mailadres wijzigen.
Stapsgewijze invoering
De digitalisering van de post voeren we stapsgewijs in. Hierdoor is het mogelijk dat u toch nog post op de oude manier ontvangt. We sturen zo snel mogelijk alle post op de nieuwe manier en via uw voorkeurskanaal.
Betaalgemak
De nieuwe manier van post verzenden vergroot ook uw betaalgemak.
Digitale post: Bij ontvangst van een factuur kunt u vanuit de e-mail direct naar de iDEAL betaalomgeving. Hiervoor hoeft u niet eerst in te loggen bij Thuisvester. U kunt meteen veilig betalen via uw eigen bank.
Papieren post: Ook bij het ontvangen van post op papier wordt betalen makkelijker. Met de persoonlijke code in de brief kunt u via www.thuisvester.nl/post direct in de iDEAL betaalomgeving de betaalopdracht van de factuur inzien en op veilige wijze direct betalen via uw bank. Als u iDEAL niet wilt gebruiken, kunt u gewoon betalen via automatische incasso of handmatige overschrijving.