Inloggen

 
 

Meest gestelde vragen

  • Hoe kom ik aan mijn inloggegevens?

    U heeft van Thuisvester een brief ontvangen met hierin uw inlogcode. Als u een nieuwe huurder bent ontvangt u de inlogcode bij het ondertekenen van het huurcontract.

  • Hoe moet ik me aanmelden?

    Ga naar www.thuisvester.nl/aanmelden en vul de code in. Om ervoor te zorgen dat alleen u toegang heeft tot uw gegevens vragen wij u éénmalig uw geboortedatum en bankrekeningnummer in te vullen. Als inloggen niet lukt, kunt u contact opnemen met de klantenservice via 085 20 20 777 of het contactformulier invullen met als onderwerp inloggen lukt niet via www.thuisvester.nl/over-thuisvester/contact/contactformulier/

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

    Druk op de knop wachtwoord vergeten.

  • Ik heb me alleen aangemeld. Hoe kan ik nu alsnog inloggen?

    Er is een e-mail met een activatielink naar u gestuurd. Wij vragen u om op deze link te klikken om uw account te bevestigen.

  • Kan ik hetzelfde e-mailadres gebruiken als mijn partner?

    Nee, dat kan niet. Een e-mailadres kan maar aan één account gekoppeld worden.

  • Bij het aanmelden krijg ik de melding dat mijn e-mailadres al bekend is. Wat nu?

    Er bestaat al een Thuisvesteraccount met dit e-mailadres. Mogelijk hebt u zelf uw account al geactiveerd. Het kan ook zijn dat uw partner of andere inwonende zijn of haar account al geactiveerd heeft met dit e-mailadres. Als u uw account al heeft geactiveerd en uw wachtwoord bent vergeten, kunt u een nieuw wachtwoord opvragen. Wij sturen dan een e-mail naar het door u opgegeven e-mailadres.

  • Ik heb geen toegang tot het portaal. Hoe kan dit?

    Als u geen huurcontract heeft of dit is maximaal 2 maanden geleden beëindigd kunt u niet inloggen in het portaal. Ook bedrijven kunnen NIET inloggen in Mijn Thuisvester.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten en mijn account is geblokkeerd. Wat nu?

    U kunt niet inloggen in Mijn Thuisvester omdat uw inlogaccount is geblokkeerd. Meestal komt dat omdat u meer dan 5 keer met een verkeerde combinatie van e-mailadres en wachtwoord hebt geprobeerd in te loggen. In dat geval wordt u account automatisch na 24 uur gedeblokkeerd. Als u eerder in wilt loggen, kunt u contact opnemen met Thuisvester.

  • Ik wil graag mijn wachtwoord wijzigen. Hoe moet ik dit doen?

    Op Mijn Thuisvester kunt u een nieuw wachtwoord invoeren. Ter controle moet u tweemaal hetzelfde wachtwoord invoeren. Een wachtwoord moet minimaal uit 8 tekens bestaan. Een van die tekens moet een cijfer zijn.

  • Ik heb te vaak verkeerd ingelogd en mijn account is geblokkeerd.Wat nu?

    U heeft te vaak een verkeerd e-mailadres en/of wachtwoord ingevuld. Uw account is 24 uur geblokkeerd. Na 24 uur kunt u het opnieuw proberen.

  • Wat kan ik als huurder doen met de persoonsgegevens die Thuisvester van mij heeft?
    Op grond van de wet bescherming persoonsgegevens mag een huurder vragen stellen over de persoonsgegevens die Thuisvester van de huurder registreert. Een huurder heeft recht op:
    a. inzage: een huurder heeft het recht kennis te nemen van de geregistreerde gegevens die op zijn persoon betrekking hebben.
    b. correctie: een huurder heeft het recht op verbetering, aanvulling, verwijdering of vernietiging van persoonsgegevens indien deze onjuist zijn. Het kan ook zijn dat Thuisvester gegevens verwerkt die in strijd met de wet bescherming persoonsgegevens of andere wetten zijn. Deze gegevens dient Thuisvester in de administratie te corrigeren.
    c. verzet: een huurder kan verzoeken diens gegevens niet te verstrekken aan bepaalde ontvangers. In het verzoek van de huurder moet dit gemotiveerd worden. Hiervoor zullen zwaarwegende bijzondere persoonlijke omstandigheden aangevoerd moeten worden.

    Verzoeken tot inzage, correctie of verzet kunnen schriftelijk ingediend worden bij Thuisvester t.a.v. de functionaris gegevensbescherming (afdeling planning & control). Het verzoek moet ondertekend worden door de aanvrager. Graag een kopie van een wettelijk erkend identiteitsbewijs toevoegen. Het verzoek tot inzage wordt binnen vier weken beantwoord en afgehandeld door de functionaris gegevensbescherming