Tevredenheidsonderzoek

Het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties (KWH) onderzoekt in opdracht van Thuisvester hoe u onze dienstverlening waardeert. Bijvoorbeeld of wij reparaties goed afhandelen en of wij onze afspraken nakomen. We krijgen hiermee zicht op wat goed gaat, maar ook op wat volgens u beter kan.

Is mijn reactie anoniem?

Als u een e-mail met vragenlijst van KWH ontvangen heeft of gebeld bent door KWH wordt uw reactie anoniem verwerkt en geheel volgens de privacywetgeving bewaard en beveiligd. Alleen als u hiervoor kiest, maakt KWH uw gegevens aan ons kenbaar. Wanneer uw antwoorden hiertoe aanleiding geven of als u het wilt, nemen wij contact met u op.

Als u geen vragenlijst van KWH wilt ontvangen kunt u dat doorgeven via klantenservicethuisvesternl.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden