bijgewerkt 18-10-2017

Klachten over de dienstverlening

Klachten over de dienstverlening

Thuisvester doet haar uiterste best om optimale dienstverlening te bieden aan haar huurders. We vinden een goede relatie met onze klanten erg belangrijk. Toch kan het voorkomen dat u niet  tevreden bent over de dienstverlening van Thuisvester. Bespreek uw klacht dan altijd eerst met een medewerker van Thuisvester, meestal vinden we samen een goede oplossing. Als dit gesprek niet tot een oplossing leidt, kunt u een klacht indienen.

Klacht

Binnen 2 werkdagen geeft de klachtencoördinator aan wie de klacht in behandeling neemt. Binnen een week wordt er contact met u opgenomen. Als dit contact niet tot een oplossing leidt wordt de klacht voorgelegd aan de directie van Thuisvester.  Thuisvester stelt dan een intern onderzoek in naar uw klacht waarbij u mogelijk kan worden gevraagd uw klacht persoonlijk toe te lichten. Binnen drie weken ontvangt u dan een bericht met een besluit.

Geschil

Bent u het ook niet eens met het besluit van de directie dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.

Klacht indienen

Meest gestelde vragen