bijgewerkt 18-12-2017

Huur betalen

Huur betalen

U kunt de huur op verschillende manieren betalen.
Automatische incasso

Automatisch betalen is het makkelijkst. Het juiste bedrag wordt iedere maand automatisch van uw rekening afgeschreven waardoor u altijd op tijd betaalt. U kunt de machtiging altijd weer intrekken. Als u het met een afschrijving niet eens bent kunt u die binnen 8 weken weer terugboeken. Bij de jaarlijkse huurverhoging wordt het bedrag automatisch aangepast. Betaalt u nog niet automatisch dan kunt u dit machtigingsformulier uitprinten en invullen. U kunt de ingevulde machtiging inscannen en uploaden via dit contactformulier of per post naar ons toesturen. 

Periodieke overschrijving

U kunt zelf een periodieke overschrijving regelen via internet bankieren. Elke maand wordt dan op een vaste dag uw huur aan ons overgemaakt. Bij de jaarlijkse huurverhoging moet u wel zelf het bedrag aanpassen.

Acceptgiro

Als u niet automatisch betaalt ontvangt u elke maand een acceptgiro van ons. Denkt u er dan wel aan om de acceptgiro op tijd te betalen?

Betalen via iDEAL
Hier kunt u de huur via Mijn Thuisvester online betalen.

Huur online betalen

Meest gestelde vragen

  • Hoe kan ik de huur betalen?

    Dit kan via:

    • automatische incasso
    • betalen via iDEAL 
      huurbedrag overmaken naar NL51 RABO 0139 9244 50 of inloggen via Mijn Thuisvester.
    • periodieke overschrijving
      huurbedrag overmaken naar NL51 RABO 0139 9244 50. In verband met de huurverhoging moet u dit jaarlijks in juli aanpassen.
    • acceptgiro
      huurbedrag voor de 1e van de maand overmaken naar NL51 RABO 0139 9244 50. In verband met de huurverhoging moet u dit jaarlijks in juli aanpassen. 

     

  • Wanneer moet ik de huur betalen?

    Het huurbedrag moet vooruit betaald worden. Voordat de nieuwe maand begint moet het bedrag op onze rekening staan, dus voor de 1e van de maand. Huurders uit de gemeente Oosterhout met een huurcontract afgesloten vóór 1 mei 2009 hebben een afwijkende contractuele afspraak, waarbij de huur op de 8e van de lopende maand betaald moet zijn.

  • Wat is het rekeningnummer waarnaar de huur overgemaakt moet worden?

    NL51 RABO 0139 9244 50 ten name van Thuisvester onder vermelding van uw naam en adres.

  • Hoe kan ik de betaalwijze online veranderen?

    Als u de betaalwijze online wilt veranderen dan kan dit via Mijn Thuisvester.

  • Wat moet ik doen als ik de huur niet kan betalen?

    Als u een maand huurachterstand heeft moet u deze met spoed betalen. Lukt dit niet, neem dan direct contact op met Thuisvester. Wij kunnen samen met u bekijken wat de mogelijkheden zijn. Ook als er huurachterstand dreigt te ontstaan, adviseren wij u contact op te nemen.